Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!! (τζιαι εν είμαι αγελάδα.)






ΝΕΥΡΙΑΖΩ ΠΟΥ (by Παραμυθία):
1.     Όποτε πέφτω να τζιμηθώ λλίο, μόλις βάψω τα νύχια μου, μόλις φκώ που το μπάνιο τζιαι μόλις κάτσω να φάω, πίαννει τηλέφωνο η Ασυμβίβαστη για να δεί τι κάμνω.
2.     Όποτε τηλεφωνήσω της Ασυμβίβαστης απαντά με ένα «μμμμμμμμμμ» που σημαίνει ότι τζοιμάται.
3.     Ούλλες οι παρουσιάστριες εν ξανθές γιατί νομίζουν πως μόνο οι ξανθές εν οι όμορφες.
4.     Όποτε έσιει ωραίο έργο έσιει τζιαι διαφημίσεις κάθε πέντε λεπτά που διαρκούν παραπάνω που το έργο.
5.     Όποτε λαλώ εν να κάμω υγιεινή διατροφή για λλίο τζαιρό, προσκαλούν με σε πάρτυ, σε γενέθλια, κάμνει η μάμμα μου γλυκό, πάμε επίσκεψη, πάω στην Ασυμβίβαστη τζιαι τρώω τσιπς….
6.     Όταν απόφασίζω να γράψω πότε νευριάζω ξεχάννω γιατί νευριάζω.
7.     Οι αγκαλιές της μοναδικής και μικρότερης αδελφής μου εν όπως τη μέγκενη.
8.     Ξεχάννω τους κωδικούς που εφκάλαμε με την Ασυμβίβαστη για να συνεννοούμαστε μπροστά σε κόσμο.
9.     Άμα φκώ έξω (μια στο τόσο) ούλλοι ρωτούν με γιατί εφόρησα φόρεμα. Μα καλά εν τόσο παράξενο; Εν κορούα που είμαι τζιαι όι αγόρι!
10.   Ούλλοι οι γαλλικοί (καθηγητές) εν κομπλεξικοί τζαι φκάλλουν τα πας τους μαθητές.
11.   Ο ήλιος κρούουουζει τζιαι η μάμα μου πιάννει αντιηλιακό για μαύρισμα ενώ της λαλώ πως δεν θέλω να μαυρίσω.
12.   Ο παπάς μου άμα εν ώρα να με ρωτήσει κάτι εν με ρωτά τζιαι άμα εν πρέπει ρωτά με. (π.χ –τι έσιης;;;; τζιαι βουρώ να φύω κλαμένη γιατί αθύμισε μου τι έχω)
13.   Σαν ακούω τραγούδι που το ράδιο, μες τη μέση του τραουθκιού πετάσσετε ένας ή μια τζιαι σύρνει το όνομα του ραδιοσταθμού.
14.   Φκένουν πλάσματα που το msn σαν μιλούμε χωρίς να πούν ένα «γειά» τζιαι μετά άμα τα ρωτήσεις τι έγινε λαλούν «εεεεε ενύσταξα τζιαι επία να ππέσω». Ε καλάν, εν εμπορούσες να το πείς? 2 λέξεις ένι: ενύσταξα, γεια!
15.   Κάθομαι τζιαι είμαι συγκεντρωμένη κάπου τζιαι πετάσετε ο κάττος της αρφής μου που το παράθυρο τζιαι κάθετε πας την κελλέ μου!
16.   Λαλώ της Ασυμβίβαστης να μου τηλεφωνήσει τζιαι ξιάννει!!
17.    Όταν η αρφή μου θέλει σημασία τζιαι εν μπορώ να της δώκω τζίνι την ώρα τζιαι μάσιεται!
18.  Λαλεί μου η γιαγιά μου να γίνω νοικοτζιρά γιατί εν θα με πέρνει κανένας!
19.  Λαλώ του παπά μου να μου πιάσει σκύλο ή φίδι τζιαι λαλεί μου εν θελεις ενα παπαγαλάκι???
20.  Όταν η συμμαθήτριες μου μαλλώνουν όπως τα μωρά!
21.   Μας μαθαίνουν (μάχουνται να μας μάθουν, εν κάτι που υπάρχει ήδη αλλά εν το καταλάβουν) στα σχολεία να σεβόμαστε τις απόψεις των άλλων τζιαι να εκφραζούμαστε ελεύθερα τζιαι όποτε πάμε να μιλήσουμε βάλλουν μας του βούρου τζιαι λαλούν μας αναρχικούς!
22.  Εγέμωσε η τηλεόραση διαγωνισμούς τραγουδιού.
23.  Η Ασυμβίβαστη θωρεί με παντές τζιαι ήρτα που άλλο πλανητικό σύστημα μόλις ξυπνήσω…hello! Τζίνη εν πιο όμορφη δηλαδη;;;
24.   Ποττέ η κυρία πιο πάνω εν αθυμάται τις ιστορίες που της λαλώ (πως επέρασα στο σχολείο…κάτι που έπαθα..κλπ). με αποτέλεσμα να λαλούμε την ίδια κουβέντα 10-11 φορές!


ΝΕΥΡΙΑΖΩ ΠΟΥ (by Ασυμβίβαστη):
1.     Φωνάζει ο παπάς μου συνέχεια ότι επαρέτησα την ομάδα μου και δεν πάω να κάμω προπόνηση!
2.     Μάχουνται ότι ενεν σωστό να διαφωνώ πάντα με του καθηγητές μου!
3.     Με διακόπτουν!
4.     Μπαίνει η αρφή μου που εν πιο μικρή που μένα μες το δωμάτιο μου σαν τζιμούμε τζιαι φωνάζει να ξυπνήσω!
5.     Όταν φορώ τζιν για να φκω έξω τζιαι όι φόρεμα τζιαι θωρούμε σαν τον εξωγήινο! Επειδή είμαι κορούα πρέπει να μπίουμε τα φορέματα???!
6.     Μου φωνάζει η μάνα μου εν θκιαβάζεις τίποτε τζιαι εν θα περάσεις την τάξη τζιαι ο γενικός μου εν 19.3!ΕΛΕΟΣ!
7.     Με βάλουν συνέχεια δουλειές άμαν με δουν τζιαι κάτσω!
8.     Πολλοί καθηγητές εν κάμνουν για να διδάσκουν!
9.     Βάλει η αρφή μου να παίζω play station σαν το μωρό!
10.     Όταν πιένω έξω με την παραμυθία τζιαι εν βρίσκουμε να πάμε πούποτε καλά! Γυρίζουμε συνέχεια τα café!
11.      Όποτε πάω να γοράσω ρούχα τζιαι εν ούλα small! Μα εν για κινεζούες που τα κάμνουν????
12.    Καπνίζει ο παπάς μου σπίτι τζιαι λαλεί μου είμαι κρίμα έχω τζιαι εγώ δικαιώματα!!
13.    Πάω σπίτι της Παραμυθίας τζιαι βουρά με που πίσω ο κάττος της αρφής της!
14.   Eγέμωσε η τηλεόραση προγράμματα μαγειρικής τζιαι talent show!
15.   Ακούω πολιτικούς να μιλούν για πρόοδο στο Κυπρικό!
16. Όταν πάει η Παραμυθία να κάμει καμιά δουλειά τζιαι εν μπορεί να βρεθούμε!
17.   Όταν παίζουν κάτι φτανές συμμαθήτριες μου τις έξυπνες!
18.   Με κολοσύρνουν κάθε Κυριακή σε γάμους τζιαι βαφτίσια!Μα ρε κουμπάρε εν εντάξει να εκπροσοπήσει ένας την οικογένεια όι 4!
19. Αρκέφουν να μιλούν τζιαι σταματούν την ιστορία μες την μέση!
20.   Μπαίνει ο χίτλερ(η μάμα μου) μες το δωμάτιο τζιαι ανακατώνει μου τα ούλλα για να συγιρίσει!
21.   Αμα φκούμε έξω με την Παραμυθία με άτομα που ξέρουν μόνο τη μια που τες 2 τζιαι ανυπομονούν να γνωρίσουν την κολλητή της γνωστής τους μεινίσκουν με το στόμα ανοιχτό που τη διαφορετικότητα μας! Ε χαράς το πράμα… ενι ξέρουν ότι τα ετερόνυμα έλκουνταί;;;;;;;!
22.  H Παραμυθία ποττέ εν αθυμάται τις ώρες που πάω ιδιαίτερα τζιαι πάντα πιάννει με τηλέφωνο μόλις αρκέψει το μάθημα.
23.  Όποτε πάει θάλασσα η Παραμυθία σιεπάζετε με την πετσέτα τάχα για να μεν κρούσει… τζιαι βάλλει το αντιηλιακό που βάλλουν στα μωρά.
24. Όποτε πάει η Παραμυθία να μου τζήσει χτέρνει με με τις νυχάρες της!



και ο καβγάς που ακολούθησε....(εν πολλά συνηθισμένος... εν της ρουτίνας ο συγκεκριμένος)


Παραμυθία…-Μα είδετε με τι πράματα νευριάζει;;; τζιαι ύστερα λαλούν με εμένα πελλονευρική τζιαι ιδιότροπη.

Ασυμβίβαστη…- Εγώ επιμένω να το αλλάξουμε.. να το κάμουμε Ασυμβίβαστη και Ιδιότροπη…

Π-Εν είμαι ιδιότροπη!

Α-Ποττέεεεεεεε…ούτε ιδιότροπη είσαι, ούτε πρήχτισσα, ούτε ανυπόμονη, ούτε μυγιάγκιχτη, ούτε ψωνάρα…ποττέεεεεεε!

Π- ύστερα λαλούν σου κάμε φίλους να δείς χαίρι… Μεν με ξαναπιάσεις τηλέφωνο να μου χαλάσεις τη ροή του προγράμματός μου.

Α- Ούτε εσύ!

Π- τζιαι φκάλλεις τζιαι πελλάρες τάχα ανέκδοτα! (σε διαδήλωση: λέει ο προφήτης όταν βλέπει τη Παραμυθία και την Ασυμβίβαστη «Ναι! Τούτες ένι!» τζιαι ο αστυνομικός «ναι! Πιάστε τες!»)

Α- Γιατί τα δικά σου εν καλλύττερα…(«τι είπε ο ένας ομοφυλόφιλος του άλλου;;;» « ρε γιατί πιάννεις τη δική μου αφού έσιεις δική σου!»)

Π-Αν πείς άλλη μια κουβέντα εν να δημοσιεύσω το τήλ σου στο blog.

A-    Εγώ εν να γράψω το δικό σου μες τα πάρκα!

Π- εν θα σου ξανακάμω κρέπες!

Α- Γιατί πότε μου έκαμες..;; εγώ εν είδα τίποτε!

Π- αφού τρώεις τες πρίν να τες ψήσω! Που να φτάσεις να δεις;;

Α- αν είσαι έτσι εν σου τα κανονίζω με κανένα

Π- γιατί ποιος σου είπε ότι θέλω να μου τα κανονίσεις;;;! α; α;!

Α- η συμπεριφορά σου!

Π-Ναι εν να τα κάμεις σιόνι! Δαμέ έβαλα σε να κρεμμάσεις το κάδρο τζιαι έσυρες τα ούλλα κάτω!

Α- ε τουλάχιστον εν είμαι σαν εσένα που αν μασάς πίσσα την ώρα που περπατάς συγχίζεσαι τζιαι πέφτεις χαμέ!

Π-εν πελλάρες που λαλείς! Εγώ ξέρω καλά που συγχρονισμό, επίεννα χορό!

Α-επίεννες! Αλλά εν τζιαι εχόρεψες ποττέ να σε δούμε! Τάχα αντρέπεσαι!

Π- κόρη κανεί καφκάες για σήμερα;;;

Α-λαλείς;;; ακόμα εν εμιλησαμε για το κυπριακό τζιαι τις σπουδές…

Π-ε ήθελες να μαλλώσουμε για τα καλά;;;

Α-όι ντα… άτε! Μα είσαι η πελλοκολλητούα μου! (συνοδεύται από νεκάτωμα των μαλλιών)

Π-τζιαι εσύ εμένα αλλά εν τζιαι χαλώ σου τα μαλλιά σου…(δαμέ η Παραμυθία νευριάζει άσχημα!)

Α- έτο! Πάλε έσιεις παράπονο…ποια εν η ιδιότροπη;;; α;α;!
…………………(ττου μπι κοττινιου)












2 σχόλια:

  1. αχαχαχαχα!ρε κορούες εν έχει έτσι πράμα..;p
    εθκιάβασα τωρά καμπόσα ποστς σας τζαι η φάτσα μου εν κάπως "wow,έσhει τζιάλλες σαν εμάς".!
    ήρτεν μου τζαι το κλίκ να κάμω μπλόγκ..
    τώρα να δούμε.!;p
    κκίπ γράιτινκ πάντως!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. e 3rme to oti o kosmos en kinito frenokomio!na kamis blog en polla wreo prama na ekfrazese opws 8ls j opt 8ls!!enas logos p ekamame to blog ine oti 8lme na gnwrisume j allus san emas!!!idopiis mas otan kamis blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η δική σας γνώμη! free the word!