Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Έπιαμμε η πελλάρα! Ενευρίασα! Ποιός μου είπε να πάω σχολείο τζιαι πάω;;;

Αγαπητοί μας αναγνώστες,
 Ήθελα να ξέρω ποιός ανάμεσα σε όλους της ιστορίας της ανθρωπότητας είχε τη φαεινή ιδέα να ντροπιάσει έτσι τζιαι να αχρηστέψει έτσι το θεσμό του σχολείου.

Εγώ μια ζωή ξέρω ότι το σχολείο εν ένας τόπος που πάεις μαζί με άλλους της ηλικίας σου τζιαι μαθαίνουν σου ειδήμονες γενικές γνώσεις ο καθ'ένας για τον τομέα του. Κυριότερος λόγος που πάεις τζιαμέ είναι να αποκτήσεις γνώσεις. Ε μα ξέρω το αλλά εν τζιαι θωρώ το!

Οι καθηγητές οι παραπάνω εν ό,τι δήποτε άλλο εκτος που ειδήμονες.

Ρωτάς τον θρησκευτικό ας πούμε γιατί εν γίνεται να προσκυνάς άμμα είσαι με περίοδο τζιαι ένι ξέρει να σου πεί μιαν απάντηση της προκοπής τζιαι λαλεί σου "εεεε θεωρείστε λερωμένες!", ένα λεπτό ρε κουμπάρε! just a minute! "γιατί θεωρούμε λερωμένη; Εγώ το επροκάλεσα; Εγώ φταίω; Πέ μου τουλάχιστον πως επροέκηψεν η συγκεκριμμένη ιδέα! Θέλεις να μου μάθεις τη Γ΄οικουμενική σύνοδο τζιαι εν θέλεις να μου μάθεις να ξέρω γιατί απαγορεύτε να κάμνω κάτι; Ε κουμπάρε μα περιπαίζεις με;". Όι πάντως με τους θρησκευτικούς έχω τα πολλά, ένι ξέρουν ρε παιδί μου να απαντούν, εν τζιαι εν ιστορία που κάμνουμε τα γέριμα, εν θρησκευτικά! Εν του εζήτησα να μου πεί πόθθεν ήρτε ο Θεός, ζητώ τους τόσα χρόνια να μου πουν γιατί υπάρχει η θεωρία της εξέλιξης του Δαρβίνου που λαλεί ότι ούλλα τα ζώα επροήλθαν με τα εκατομμύρια των χρόνων που μικροοργανισμούς τζιαι γιατί η Βίβλος λαλεί μου για τον Αδαμ τζιαι την Εύα που εν εμπορούσαν να συγκρατηθούν να μεν φαν ένα μήλο!

Ρωτάς την βιολόγο "πώς ξέρουν τα σπερματοζωάρια που εν να παν να έβρουν το ωάριο;" τζιαι λαλεί σου "αυτά ξέρουν τον τρόπο μην φοβάσαι!". "Κοπέλλα μου εν τζιαι φοούμε! Απλά ρωτώ που καθαρή περιέργεια τζιαι όρεξη να μάθω! Λαλείς να ανησυχώ για έτσι πράμα που τα τωρά; Τόσους αιώνες ούλλα τα σπερματοζωάρια βρίσκουν τα ωάρια εν δυνατών να χαθούν στη δική μου περίπτωση τζιαι να μεν ηξέρουν που να πάν; Εγώ τζίνο που ρωτώ εν το ΠΩΣ που να μείνει μαύρο!"

Ρωτάς τη φιλόλογο "κυρία η λέξη αισθήσεις πάει για την ακοή, την όραση, την αφή, τη γεύση τζιαι την όσφρηση, έτσι λαλούμε "αισθάνομαι". Έχουμε όμως τζιαι τα συναισθήματα που εν έχουν σχέση με τα πέντε πάνω, εν καθαρά ψυχολογικά, εν γίνεται να πουμε "συναισθάνομαι;" αφου ένεν το ίδιο πράμα, πάλε όμως λαλούμε αισθάνομαι. Ένεν λάθος;" τζιαι μεινίσκει όπως τη χαντή τζιαι θωρεί σε τζιαι λαλεί σου εν εξανάκουσα έτσι πράμα! Ε αμαν ένι ξερει η φιλόλογος εγώ ποιόν να ρωτήσω;΄

Τωρά το άλλον! Οι βαθμοί! Μπαίνουν πρώτη μέρα μες την τάξη. Τζιαι αντί να ρωτήσουν "πέτε μου ποιός τρόπος εν ο καλλύττερος για τον καθένα σας για να μαθαίνει εύκολα και γρήγορα το μάθημα χωρίς να βαρκέται;" ρωτούν "με τι βαθμό θα ήταν ευχαριστημένος ο καθένας σας;;". Μα ένα λεπτό! ένα λεπτό τζιαι έτσι φάσεις πιάννει με το αναρχικό μου! "Εγώ θέλω 27! Βάρμου αν σου πάει!". Τι λαλείς κόρη μου;;;; Προοθείς και προτρίνεις τους μαθητές σου να γίνουν βαθμοθήρες;;; Πάμε καλά;;
Μα δαμέ εχάσαμε το νόημα του σχολείου! Σόρρυ που σου χαλώ τη χριστιανική σου γενναιοδωρία αλλά πρέπει να κάμνεις τους μαθητές σου να εν ευχαριστημένοι μόνο με το 20, που δύσκολα βάλλεις, γιατί έτσι εν να το κερδίσουν με την αξξία τους τζιαι να εν η απόδειξη ότι εμάθαν! Τούτος εν ο σκόπός των βαθμών κορού! Εν η απόδηξη των γνώσεων σου! Οί το κίνητρο που έχουν οι γονείς σου για να μεν σου βάλλουν τιμωρία τζιαι να σε αφήνουν να έσιεις φίλο τζιαι θέλεις πολύ χριστιανικά να μας βοηθήσεις!

Τζιαι τωρά το μεγαλύτερο ανέκδοτο! Βάλλουν σε πρώτη λυκείου να θκιαλέξεις μαθήματα για τη δευτέρα τάξη. Διούν σου ένα κατάλογο με πολλές επιλογές και ικανοποιεί τις απαιτήσεις για όλα τα γούστα τζιαι λαλούν σου "θκιάλεξε 4 που τζίνα, 2 που τα άλλα, 3 πουτούτα...κάμε ό,τι συνδυασμό θέλεις!'. Ε σιερεσαι τζι εσύ, θκιαλέεις ίνταμπου σου αρέσκει, κάμνεις το συνδυασμό των ονείρων σου με ιστορία τζιαι φυσική μαζί, θκιαλέεις τζια αστρονομία για ενδιαφέροντος, θκιαλέεις τζιαι 2 γλώσσες εκτός που γαλλικά τζιαι αγγλικά γιατί νιώθεις ότι εν έχεις την ανάγκη τους που το σχολείο τζιαι διάς του τη λίστα! έρκουνται μετά που μια εβδομάδα τζιαι λαλούν σου "ξέρεις... εεεε εν γίνεται μάθημα αστρονομίας στα σχολεία...τζιαι εν γίνεται φυσική χωρίς μαθηματικά τζιαι αντί μαθηματικά ιστορία... εν γίνεται να κάμνεις φυσική τζιαι να έχεις ενδιαφέροντος γιατί εν μας βολέυκει.... τζιαι εν θα μπόρεις με έτσι συνδυασμό να μπεις πανεπιστήμιο" Σκάσε, ΣΚΆΣΕ ΜΕΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ! Γιατί κούκλα μου καλή έβαλες την αστρονομία πας τη λίστα αφου εν γίνεται στα σχολεία; Γιατί κούκλα μου εν γίνεται φυσική χωρίς μαθηματικά; ποιός το λαλέι; η φυσική μέσα έχει μαθηματικα, τα μαθηματικά εν έχουν φυσική, ήθελα να αξιοποιήσω την ευκαιρία μου να κάμω τζιαι κάτι άλλο τζιαι ήθελα ιστορί με τη φυσική γιατί που τούτα αποτελείτε η κοσμολογία που θέλω να σπουδάσω, που ξερεις δηλαδή ότι εν θέλω να σπουδάσω φυσική ιστορία; αν δεν ηξέρεις τι ένι έμπα νετ να δείς, δε τζιαι κανένα ντισκάβερι! τζιαι γιατί κούκλα μου εν γίνεται να κάμνω ενδιαφέροντος μαθήματα τζιαι πρέπει να με πατώσεις στα ενισχυμένα επειδή εν σε βολεύκει να κάμεις το πρόγραμμα;;; ποιά είσαι εσύ που εν να μου στερήσεις τις γνώσεις μου για να γλιτώσεις θκιό ώρες δουλειά τζια να μιλάς με τη καθαρίστρια τζια να τρώτε παξιμάθκια μαζί;;; τζιαι ποιός σου είπε ότι θέλω να σουδάσω Κύπρο ή Ελλάδα τζιαι θέλεις να μου κάμεις συνδυασμό που να βολεύκει τα συγκεκριμμένα πανεπιστήμια;;;
Με λλία λόγια περιπείζεται μας. Που τη μια βάλλετε μας να θκιλέξουμε ότι θέλουμε που την άλλη βάλλεται μας εσείς ότι θέλετε! Και σας κάμω ρεζίλι δημοσίως και λέω ότι που τα 6 μαθήματα που εδικαιούμουν να θκιαλέξω κύριοι, μόνο τα 2 εν τζίνα που θέλω! τα άλλα εμπήξετε μου τα!!!

Αυτό είναι το Δημόσιο σχολείο στη Κύπρο!

15 σχόλια:

  1. Δυστυχώς έτσι ένει. Μια ζωή το σύστημα εν διεφθαρμένο, με καθηγητές παλιάς αντίληψης, χωρίς καινοτόμες ιδέες. Κανένας εν βοηθά.
    Εν πράματα που φαίνουνται αλλά μιλώ χωρίς να ξέρω τζιαι πολλά φυσικά γιατί (ευτύχως ή δυστυχώς, ακόμα να καταλήξω) είμαι ιδιωτικό. Έχουμεν τζιαι μεις τα προβλήματα μας μεν νομίζεις.
    Τι να κάμουμεν, αφού άλλοι αποφασίζουν για εμάς.
    Εννά περάσουμε...:)
    Smile!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το σχειρότερο είδος καθηγητή,εν ο προγραμματιστής τζαι ο σύμβουλος.ο σύμβουλος ξέρει μόνο την κύπρο τζαι την ελλάδα να έχουν πανεπηστήμια,τζαι ο προγραμματιστής εν πάντα συγχισμένος τζαι συνήθως εν μαθηματικός τζαι κάμνει πως τα ξέρει ούλλα.ευτυχώς στο δικό μου το σχολείο εν κάμποσοι οι μαθητές,τζαι γινουνται τμήματα στα παραπάνω μαθήματα,αλλιώς ήταν να εβουρούσα να έβρω σχολείο που να προσφέρει τα μαθήματα που θέλω.
    1ημερα στο σχολείο φέτος,το γραφείο του προγραμματιστή ήταν γεμάτο με μαθητές.εμένα ούτε πρόγραμμα εν μου εδόκαν τζαι έφκαλα το μόνη μου,τζαι ευτυχως ήταν ακριβώς τζαι ήμουν γραμμένη στους καταλόγους,αλλιώς ήταν να τρώω απουσίες για δικό τους λάθος,τζαι να προσπαθώ να τες δικιολογίσω μετά τζαι να μεν ακούει κανένας.
    παρασκευή φκαίνουν τα νέα προγράμματα,το 90% των μαθητών που εκάμαν αλλαγή,εν τους αλλάξαν τα μαθήματα που θέλαν ενω υπήρχαν θέσεις.τζαι φαντάζουμε δευτέρα να βουρούν τους καθηγητές τους υπέυθηνους που πίσω τζαι να τους γράφουν κανονικά,επειδή ο νόμος λέει πως μόνο την πρώτη και δευτερη μέρα του σχολείου δικαιούμαστε αλλαγές.

    ενιξέρουν τι τους γίνεται τζαι συγχίζουν μας τζαι εμάς

    (btw αποτι ξέρω,που τα παλιά τα χρόνια εν εγίνετουν να πιέννουν εκκλησία με περίοδο, επειδή ο κόσμος εκαμνε μπάνιο μια φορά την εφτομάδα,τζαι αμαν ήταν με περίοδο τζαι άλουτες φαντάστου...τζαι μεστην εκκλησία με τόσο κόσμο μαζί...νομίζω για τούτο,εσχει άλλους που λέουν πως εν ασέβια ιμισχ.πελλάρες..)
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. lipn agapiti ''egw ime'' omologw pws ise tixeri p ise se megalo sxolio opws tn asimbibasti!eshi pr pola la8oi to sistima j plirwnume ta emis!!imishi m ekpedeutiki metari8misi j pelares!!to mn p ekaman itan na kamun ta 3mina 4mina j ousiastika en egn j tpt!!eleos dld!fkeni o ipourgos j lali oti oula litourgun telia ela p omws en ida tpt telio!!!!exume ena olokliro xrono mprosta mas j arxisame me tosa la8oi...pfff..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. re mishare en3 pws liturgate sta idiwtika akrivws ala pt en e8ewrisa oti iste se kltr katastasi...an 8lm na ala3i tutos o topos j na pai mprosta i ekpeudeusi prepi na enw8ume uloi!en gnk to provlima!
    Ασυμβίβαστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kori Paramithia, etsi s'ema8asin??! i "tzini eni" edoke s mian apantisi stn aporia s j ena thnx en ipes! paaaalioookoritsooo! "esi ise" efxaristo se ego ekmerous tis! men tn pareksigas en llio stamatimeni tr p arkepse to schl! ;-p Ασυμβίβαστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. hahahahaha j oi 2 8imizete mou emena j tin kolliti mou!

    ontws parami8ia to mono pu ekaman en oti alla3an ta 3 trimina se 2 tetramina,j oute akrivis leptomeries gia to pws enna mpeni o va8mos en mas leoun epidi eni3eroun oute oi idioi. to allo pu ekaman en oti alla3an to orio apousiwn.sto diko mou to sxolio ekaman j alla asxeta me tin metari8misi,alla akousa pws o dief8intis esxi e3ousiodotisi na kamni oti 8eli epidi imaste sxolio 'protipo' imisxi mou... xaras to protipo,en filaki!

    asimvivasti j egw tra pu arke4e to school ime stamatimeni,en epidimia nmzw!
    btw esi prepi na ise edonitisa ?i kamnw la8os,me to telefteo sxolio pu ekames gia ton misxaro,e8imises mou mia fili mou.

    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "εσύ είσαι"shhhhhhhhh :-D να μεν σε ακούσει η Ασυμβίβαστη! Αμάνα μου ίνταμπου της είπες! ;-Ρ το τελευταίο πράμα που θα μπορούσε να ήταν η Ασυμβίβαστη εν Εδονίτισσα! Αλλά λάλε της έτσι τζιαι αρέσκει μου να νευριάζει! ;-) Που λαλείς..... εν ασχολείται καμιά που τις θκιό μας με κόμματα, παρατάξεις, συλλόγους τζιαι σχετικά γιατί θεωρούμε τα βλακώδες, χωρίζουν τους ανθρώπους σε ομάδες χωρίς να υπάρχει λόγος, ότι πει το κόμμα τζίνο ένι!
    Έχουμε απόψεις που ούλλα τα κόμματα, εν είμαστε απόλυτες τζιαι μονόπλευρες.
    Ούτε κατα διάνοια να έχουμε κάποιο πας τη κκελλέ μας να μας μεταλαμπαδίζει τις σκατοαπόψεις του! Για να μεν έχουμε παρεξηγήσεις έχουμε φίλους τζιαι φίλες τζιαι φανατικούς που διάφορα κόμματα, εν έχουμε πρόβλημα με τους αθρώπους γουστάρουμε τους γιατί στηρίζουν τζίνο που πιστεύκουν τζιαι γιατί το πιστεύκουν, άσχετο ότι μπορεί να εν αντίθετο μ'εμάς! Εγώ αν και άτομο που κάμνει ανακύκλωση τα πάντα τζιαι αμαν εν να πιάσει λάκα για τα μαλιά θκιαβάζει που πίσω αν εν φιλικό προς το περιβάλλον κλπ εν είμαι καν με τους οικολόγους γιατί κατά την ταπεινή μου άποψη λειτουργούν τζιαι πράττουν λάθος τζιαι εν ότιδήποτε εκτός που οικολόγοι με τα μέσα που χρησιμοποιούν για διαφήμιση τζιαι ενημέρωση.... Αυτά περί κομμάτων!
    Τζι εμείς στο σχολείο μας έχουμε ένα διευθυντή που κάμνει ό,τι θέλει τζιαι αλλάσσει ό,τι θέλει, κάμνει τζι εμάς άσχετα με τη μεταρρύθμιση τζιαι είμαστε τζιαι εμείς κάτεργα τζιμέσα! Εν πολλά Χιτλερικός ο άθρωπος! Τζιαι σοβαρά εν έσςιει σχολεία πρότυπα μες την Κύπρο, ειδικά δημόσια... εν λαφαζάνιες ούλλοι επειδή εμάθαν να θωρούν ότι τους συμφέρει! Ευχαριστώ πάντως για την υποστήριξη! Άρκεψε τζιαι εν κάμνει καλά τη δουλειά της η Ασυμβίβαστη τζιαι μάλλον εν να αλλάξω κολλητή, μιά που να με υποστηρίζει! Ακούεις Ασυμβίβαστηηηηηηηη;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "εσύ είσαι"shhhhhhhhh :-D να μεν σε ακούσει η Ασυμβίβαστη! Αμάνα μου ίνταμπου της είπες! ;-Ρ το τελευταίο πράμα που θα μπορούσε να ήταν η Ασυμβίβαστη εν Εδονίτισσα! Αλλά λάλε της έτσι τζιαι αρέσκει μου να νευριάζει! ;-) Που λαλείς..... εν ασχολείται καμιά που τις θκιό μας με κόμματα, παρατάξεις, συλλόγους τζιαι σχετικά γιατί θεωρούμε τα βλακώδες, χωρίζουν τους ανθρώπους σε ομάδες χωρίς να υπάρχει λόγος, ότι πει το κόμμα τζίνο ένι!
    Έχουμε απόψεις που ούλλα τα κόμματα, εν είμαστε απόλυτες τζιαι μονόπλευρες.
    Ούτε κατα διάνοια να έχουμε κάποιο πας τη κκελλέ μας να μας μεταλαμπαδίζει τις σκατοαπόψεις του! Για να μεν έχουμε παρεξηγήσεις έχουμε φίλους τζιαι φίλες τζιαι φανατικούς που διάφορα κόμματα, εν έχουμε πρόβλημα με τους αθρώπους γουστάρουμε τους γιατί στηρίζουν τζίνο που πιστεύκουν τζιαι γιατί το πιστεύκουν, άσχετο ότι μπορεί να εν αντίθετο μ'εμάς! Εγώ αν και άτομο που κάμνει ανακύκλωση τα πάντα τζιαι αμαν εν να πιάσει λάκα για τα μαλιά θκιαβάζει που πίσω αν εν φιλικό προς το περιβάλλον κλπ εν είμαι καν με τους οικολόγους γιατί κατά την ταπεινή μου άποψη λειτουργούν τζιαι πράττουν λάθος τζιαι εν ότιδήποτε εκτός που οικολόγοι με τα μέσα που χρησιμοποιούν για διαφήμιση τζιαι ενημέρωση.... Αυτά περί κομμάτων!
    Τζι εμείς στο σχολείο μας έχουμε ένα διευθυντή που κάμνει ό,τι θέλει τζιαι αλλάσσει ό,τι θέλει, κάμνει τζι εμάς άσχετα με τη μεταρρύθμιση τζιαι είμαστε τζιαι εμείς κάτεργα τζιμέσα! Εν πολλά Χιτλερικός ο άθρωπος! Τζιαι σοβαρά εν έσςιει σχολεία πρότυπα μες την Κύπρο, ειδικά δημόσια... εν λαφαζάνιες ούλλοι επειδή εμάθαν να θωρούν ότι τους συμφέρει! Ευχαριστώ πάντως για την υποστήριξη! Άρκεψε τζιαι εν κάμνει καλά τη δουλειά της η Ασυμβίβαστη τζιαι μάλλον εν να αλλάξω κολλητή, μιά που να με υποστηρίζει! Ακούεις Ασυμβίβαστηηηηηηηη;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρε Παραμυθία???μα νομίζεις εν να βρεις άλλη να σε αντέξει???φαε κόρη μου τις σοκολατούες σου τζαι μεν μιλας =Ρ!!! κυρια ΄΄εγω είμαι'' εχαλασες μου τα!!εγω εδονιτισσα???με τιποτε!! καταρχήν αν υποστήριζα κάποιο κόμμα δεν θα ήμουν πλέον Ασυμβίβαστη!! εν μου αρεσκει να μ λαλουν τι να κάμνω...οπότε παραμένω ελεύθερη και ουδέτερη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχω προσωπική άποψη το ίδιο και η Πραμυθία. το καλύτερο πράμα είναι να έχεις μια ιδεολογία που δεν στηρίζεται κατα ανάγκη σε ένα κόμμα γιατί πάυει να είναι ιδεολογία!εν ξέρω κανέναν π.χ που τούτους που δηλώνουν κουμμουνιστές να είναι πραγματικά κουμμουνιστής..!!οπότε καταλαβαίνεις ότι μες το μπλοκ μας δεν υπάρχουν κομματικά συμφέροντα..ούτε θα μας δεις να υποστηρίζουμε κάποιο κόμμα!! ;) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ena me fate esis!!:P :P mia kouventa ipa! epidi e8kiavasa to sxolio sou pio panw,j e8imises mou kouventes pou lalun oi edonites.

    ''an 8lm na ala3i tutos o topos j na pai mprosta i ekpeudeusi prepi na enw8ume uloi!en gnk to provlima! ''

    esindesa to me kati pramata pou akousa pu kati simvoulia neoleas,j potuta,eni3erw pws ta leoun
    (anti na ta sindesw me to efiviko sou aima pou vrazei gia na exume mia swstin ekpedefsi :D)

    simfwnw mazi sas,oute egw akolou8w kamian organosi parata3i i otidipote pu touta oulla.j pistefkw οτι akoma en borume na exoume oloklirwmeni apo4i gia etsi 8emata.oi opws merikous pu akouw pou en toso fanatismenoi,j adikiologita fanatismenoi. exw j egw filous j files se touta,omws en pistefkw oti prepi na anakatwnounte. telospanton an ani3w 8ema,en8a teliwnume!
    simfwnw apolita j me tes 2 sas
    stay asimvivasti
    twra pu ipes sokolatoues,8elww

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οοοοι! kita na dis, sokolates trome kata koron! an8ropous en trome, ka8ounte mas sto stomashin...;-P xeromaste p simfonis mazi mas j simfonoume oti atoma ts ilikias mas en prp na nekatonunte gt en mporun akoma na exoun olokliromeni apopsi! stay you!!!:-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. re ''egw ime''? pragmatika esimpa8isase j i Παραμυθία to idio opt men anisixis!!ee oso g ts sokolatues efantes i Παραμυθία ti na s kmw???gt en m ipes pio gliora???=p =p =p...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δικαιούσαι να προσκυνάς άμαν είσαι αδιάθετη.
    εννεν καλά όμως να κοινωνάς διότι με το αίμα που χάνεις χάνεται η Θεία Κοινωνία

    για τα υπόλοιπα, έσιετε δίκιο τζαι κάτι πρέπει να γίνει, να τα μάθουν στο Υπουργείο πέρκι κάμουν τίποτε

    τζαι δεν καταλάβω έτσι που γράφετε, που κόφκετε χαρακτήρες στα greeklish... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ για την απάντηση Νeerie μας! Τζιαι για τη δικαιολογία της απάντησης επίσης! Μα Νeerie νομίζεις εν τα ξέρουν στο υπουργείο;! Παίζουν πελλό! Αλλάσουν τα εύκολα τζιαι τα αχρείαστα (π.χ εκάμαν τα τρίμηνα τετράμηνα), σε τζίνα που πρέπει πραγματικά να μεταρρυθμίσουν (οργάνωση-πρόγραμμα-μαθήματα-ευκαιρίες)κλείουν τα μάθικια τους.
    Ο υπουργός μας είπε ότι μετά που 15 χρόνια εν να φανεί διαφορά με τις μεταρρυθμίσεις που κάμνει τωρά. Εμείς τι ήμαστε δηλαδή που εν να είμαστε στα σχολεία κατα τη διάρκεια των 15 χρόνων;!
    Οκ! Εν να γράφουμε ελληνικά καλο για να καταλάβουν ούλλοι να είμαστε πάντα μέσα. Τζιαι το κολπούι για να καταλάβεις τις συντομίες στα greeklish είναι να διαβάζεις τα σύμφωνα που εν γραμμένα όπως τα κυπριακά πχ "p"=που! Τζιαι να διαβάζεις τα σύμφωνα όπως ένι με τη σειρά τζιαι όποια λέξη σου έρτει πρώτη στο νου πχ "prp"=πρέπει ή περίπου ανάλογα με το νόημα της πρότασης! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η δική σας γνώμη! free the word!