Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

10 πράγματα που αγαπά η Παραμυθία (η Ασυμβίβαστη εν να γράψει τα δικά της που εν να μπορεί!)

Θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο και  Μισιαρό που μας εκάλεσε να γράψουμε 10 πράματα που αγαπούμε!


Αρχικά να πώ ότι εν θα συμπεριλάβω πρόσωπα γιατί μετά εν να το καταντίσω περιπαίξιμο, γιατί μετά την αρφούα μου (που την λατρεύω, πιο πολλά που ούλλους τζιαι που τον εαυτό μου), ούλλοι οι άλλοι εν πας το ίδιο επίπεδο (ένεν χαμηλό επίπεδο απλά πραγματικά εν μπόρω να ξεχωρίσω). Και επίσης υπάρχουν πολλά άτομα στη ζωή μου που αγαπώ με διάφορους τρόπους...

1. Αγαπώ πολλά την αγάπη, όλα τα είδη αγάπης, εν το ναρκωτικό μου, η μανία μου η μεγάλη, η ζωή μου, το είναι μου, τα κύτταρα μου, οι πυρήνες των κυττάρων μου τζιαι τα κυτταροπλάσματά τους (έκαμα 2ωρο επιστήμη περιβάλλοντος σήμερα τζιαι επηρεάστικα!)! Ένι μπόρω να ζήσω χωρίς αγάπη. Τζιαι μόνο ένα ίχνος οποιουδήποτε είδους αγάπης που κάποιον δια μου λόγο να ζώ.

2.Αγαπώ πολλά το άπειρο. Αφήνει με να ξέρω ότι είμαι ελεύθερη να πετάσω, να ξαλαφρώσω τζιαι ν'ανεβώ ψηλά χωρίς όρια, χωρίς εμπόδια, χωρίς να τελειώσω κάπου...απλά να ξέρω ότι είμαι απέραντα ελεύθερη.

3.Αγαπώ πολλά την έμβια ύλη. Αγαπώ να γνωρίζω νέους ανθρώπους, να τους μαθαίνω. Αγαπώ κάθε έντομο, κάθε σπονδυλωτό και ασπόνδυλο ζώο, αγαπώ τα ψάρια, αγαπώ τζιαι τα φυτά, κάθε χορτούι που υπάρχει στο σύμπαν!

4.Αγαπώ να βρίσκω άτομα διαφορετικά που εμένα, αντίθετα τζιαι να μιλούμε τζιαι να καταλαμβαινούμαστε σαν να τζιαι σκεφτούμαστε το ίδιο πράμα. Το ίδιο συμβαίνει τζιαι με τους πιο μεγάλους τζιαι τους πιο μικρούς μου...αρέσκει μου να ακούω πράματα που εζήσαν τζιαι εν τα έζησα ή εν αθθυμούμε ότι τα έζησα.

5.Αγαπώ πολλά να μαθαίνω, τα πάντα (εκτός που αθλητικά, κουτσομπολιά τζιαι γενικές γνώσεις τέχνης-λογοτεχνίας). Αρέσκει μου πολλά να μαθαίνω για ότιδήποτε....θέλω να κατακτήσω πνευματικά κάθε δείγμα γνώσης. Δως μου τη γνώση ούλλου του κόσμου τζιαι μετά αφήννω σε να με σκοτώσεις όπως θέλεις!

6.Αγαπώ να κάμνω όνειρα. Αγαπώ να κάμνω τα πιό πελλά όνειρα. Να κάμνω τους πιό παράδοξους συνδυασμούς ονείρων π.χ "εν να μεγαλώσω, να δουλέφκω στη NASA, να είμαι βασικό στέλεγχος, να πιέννω με ροζ ταγιεράκια τζιαι ροζ γόβες, να είμαι ακόμα όμορφη τζιαι να έχω πάλε το δικό μου στιλ, να έχω τζιαι σχολή καλών τεχνών, να τα έχω με ένα πολυτάλαντο, πανέξυπνο επαναστάτη-ακτιβιστή που να τον θωρώ κάθε 3-4 μήνες τζιαι που εν να έρκετε στο φούξια διαστημικό μου σπίτι να χορέυκουμε αργεντίνικο τανγκό, να πιάννω τα 10 υιοθετημένα μωρά μου που διάφορες τριτοκοσμικές χώρες κάθε απόγευμα τζιαι να τα γυρίζω που τα καταστήματα ώς τα μουσεία τζιαι τα ορφανοτροφεία για να κάμνουμε παρέα τζιαι σε άλλα μωρά, να είμαι χρήσιμη σε ούλλους τους ανθρώπους τζιαι πάντα να έχω κάτι να δώσω, να με καλούν σε εκπομπές του BBC να μιλώ για διάφορα θέματα τζιαι για τα βιβλία που έγραψα για θέματα κοσμολογίας, ψυχολογίας τζιαι ιστορίας..." ΑΓΑΠΩ ΝΑ ΚΑΜΝΩ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!

7.Αγαπώ τη σοκολάτα....την ακριβή σοκολάτα! μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ! ζεστή σοκολάτα, μαύρη σοκολάτα, σοκολάτα με λικέρ, σοκολάτα με κούννες σοκολάτα λιωμένη σε γλυκά, σοκολάτα με φράουλες σοκολάτα σοκολάτα σοκολάτα......θέλω σοκολάτα τωράααα!

8.Αγαπώ τα μωρά-παιδάκια. Αναζωογονούν με, θυμίζουν μου την αθωότητα που είχα πρίν πάω σχολείο, θυμίζουν μου την άνεση που έκαμνα κάποιες ερωτήσεις, που ήθελα πολλά να μάθω τζιαι εν εφοούμουν να ρωτήσω, θυμίζουν μου τη ξεγνοιασιά, την αρχή της ζωής. Αρέσκει μου το γελούι τους, εν πάντα αληθινό τζιαι ούλλον απόλαυση. Αρέσκει μου που σήρνουν βαρέλλες επειδή ακόμα εν εμάθαν να μιλούν...!

9.Αγαπώ το θέατρο και το χορό. Ταξιδεύουν σε σε άλλες εποχές, γίνεσαι άλλος άνθρωπος, έχεις με τους συμπρωταγωνιστές σου τζιαι τζίνουσ που χορεύκουν μαζί σου μια διαφορετική σχέση, σε άλλη διάσταση...

10.Αγαπώ τα blogs! Επειδή εν συνώνυμα με την ελευθερία της έκφρασης, με τα συναισθήματα,με την ειλικρίνεια χωρις αντροπή τζιαι φόβο, με τις γνωριμίες, με την ένδειξη ότι υπάρχει ζωή σε τούτον τον πλανήτη εκτός που τον Χουάν που θέλει την Μαριτσούι, εκτός που τις διαφημίσεις με τα προιόντα που κοστίζουν 2.99, εκτός που το αν το χειμώνα θα φορεθεί το μαύρο ή το κατάμαυρο, εκτός που το photoshop τζιαι τα αγαλματένια σώματα, εκτός που τη σιωπή μου μπροστά σε άλλους....!


Τωρά είσαστε σίουροι ότι μόνο δέκα θέλετε;;;;; Μα εγώ θέλω να πω τζιάλλα! Ούφφου!!!!! Νευριάζουν με τα όρια!

                                

2 σχόλια:

η δική σας γνώμη! free the word!