Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Παραμυθία:
έσιει που τότε που ανοίξαμεν το blog που δεν μπορώ να κατασταλάξω πιο design εν το πιο καλό!
θέλω το τζαι πολύχρωμο (να με εκφράζει) τζιαι ευανάγνωστο (να μεν κουράζει το μάτι)...

Ασυμβίβαστη;
κόρη όπως ήταν στην αρχή ήταν καλό, αλλά άλλαξες το τζιαι 5 φορές που τότε... τωρά έκαμες το τέλια παναήριν, κάμε το κόρη μου ένα γκριζούι γαλαζιούι τζιαμέ να τελειώνουμε... ίντα το άλλαξες;

Παραμυθία:
ε κόρη αφού εβάλλαν τα ίδια φόντα μ'εμάς, εν να έχουμε τα ίδια με τους άλλους; ....τζιαι ικανοποιούσε μόνο ένα που τα γούστα μου το style του...

Ασυμβίβαστη:
α ναι, είσαι τζιαι διχασμένη προσωπικότητα τζιαι έσιεις τζιαι πολλά γούστα. εξιάσαμεν...



Κάπως έτσι ήταν η συζήτηση μας.... Αποφασίσαμε, να μας βοηθήσετε!

Πέτε μας απόψεις πως να κάμουμε το blog... πώς θα σας άρεσκε;

4 σχόλια:

  1. εν πολλά ωραίο τούτο.κρατήστε το =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οκ! ελήφθηκες υπόψην! τώρα να δούμεν αν θα μας πει τίποτε τζιαι κανένας άλλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αναλόγως το τι θέλει ο καθένας

    πχ εμένα αυτο΄που με ενδιαφέρει είναι να ειναι πρακτικό το blog μου για να βρίσκει ο άλλος αυτά που γράφω ώστε να τα διαβάζει εύκολα και ωραία

    εμένα όμως το blog μου πχ είναι αποκλειστικα΄πολιτικό άτε τζαι μέσα μέσα πετάσσω τζαι τίποτε άλλο

    ειναι μινιμαλ το δικό μου

    οπο΄τε αν εσείς θεωρείτε οτι θέλετε να δείξετε κάτι με τα χρώματα κλπ

    αυτό είναι καλό

    δηλαδή πολύ τραλαλι τραλάλό ;)

    πολύ χαριτωμένο και τριανταφυλλένιο για τα δικά μου γούστα

    αλλα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. hahahah! "δηλαδή πολύ τραλαλι τραλάλό ;)πολύ χαριτωμένο και τριανταφυλλένιο για τα δικά μου γούστα αλλα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ;)"

    να τονίσουμε ότι έτσι εν το γούστο της Παραμυθίας, η Ασυμβίβαστη εν πιο απλή τζιαι πρακτική τύπισσα! Αλλά, επειδή έχουμε δημοκρατία...αποφασίζει η Παραμυθία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η δική σας γνώμη! free the word!